FAQ
Kodas E90 rodomas, kai vandens srautas yra nepakankamas. Dažniausiai tai susiję su vandens priežiūra – tai sukelia, pavyzdžiui, senas ar užsikimšęs filtras, nešvarus vanduo, vandenyje esančios bakterijos ar dumbliai. Pirmiausia peržiūrėkite toliau nurodytus punktus:
- Filtrą/kasetę reikia skalauti kasdien arba po kiekvieno naudojimo. Reguliariai keiskite filtrą nauju (kartą per kelias dienas/savaitę, priklausomai nuo kubilo naudojimo intensyvumo).
- Vanduo turi būti skaidrus. Visada laikykite savo SPA vandens chloro lygį nuo 2 iki 4 ppm.
- Jei jūsų vanduo yra žalias / pieniškas arba jame yra putų, tikriausiai dėl šios priežasties matote E90 kodą. Daugiau informacijos apie vandens kokybės reguliavimą rasite vadove.
- Chloras veikia kaip dezinfekavimo priemonė ir neleidžia augti dumbliams ir bakterijoms. Filtras/kasetė padeda sugauti tik vandenyje esančias mechanines daleles.
Ar filtras/kasetė ir vanduo kubile yra švarūs?
Atsukite talpyklą su kasete (vidinė kubilo sienelę) ir įjunkite Filtravimo mygtuką.
Ar vis dar matote kodą E90?
Kodas E90 man nuolat yra rodomas:
Jei jūsų kubilui taikoma garantija, susisiekite su pardavėju ir pateikite pretenziją.
Jei Jus domina mokamas pogarantinis remontas, susisiekite el. paštu servis@intexcorp.cz
Kodas E90 jau nerodomas:
Tuomet problema ne elektroninėje kubilo dalyje, o užsikimšusiame filtre ar nepakankamoje vandens kokybėje. Tokiu atveju turite pakeisti filtrą/kasetę arba apdoroti vandenį baseino chemikalais, kad chloras ir/arba jame esantys elementai pasiektų reikiamą lygį.
Daugiau informacijos apie tinkamą vandens priežiūrą: