FAQ

Klaida E90

Kodas E90 rodomas, kai vandens srautas yra nepakankamas. Dažniausiai tai susiję su vandens priežiūra – tai sukelia, pavyzdžiui, senas ar užsikimšęs filtras, nešvarus vanduo, vandenyje esančios bakterijos ar dumbliai. Pirmiausia peržiūrėkite toliau nurodytus punktus:

  • Filtrą/kasetę reikia skalauti kasdien arba po kiekvieno naudojimo. Reguliariai keiskite filtrą nauju (kartą per kelias dienas/savaitę, priklausomai nuo kubilo naudojimo intensyvumo).
  • Vanduo turi būti skaidrus. Visada laikykite savo SPA vandens chloro lygį nuo 2 iki 4 ppm.
  • Jei jūsų vanduo yra žalias / pieniškas arba jame yra putų, tikriausiai dėl šios priežasties matote E90 kodą. Daugiau informacijos apie vandens kokybės reguliavimą rasite vadove.
  • Chloras veikia kaip dezinfekavimo priemonė ir neleidžia augti dumbliams ir bakterijoms. Filtras/kasetė padeda sugauti tik vandenyje esančias mechanines daleles.

Ar filtras/kasetė ir vanduo kubile yra švarūs?

Atsukite talpyklą su kasete (vidinė kubilo sienelę) ir įjunkite Filtravimo mygtuką.

Ar vis dar matote kodą E90?

Kodas E90 man nuolat yra rodomas:

Jei jūsų kubilui taikoma garantija, susisiekite su pardavėju ir pateikite pretenziją.
Jei Jus domina mokamas pogarantinis remontas, susisiekite el. paštu servis@intexcorp.cz

Kodas E90 jau nerodomas:

Tuomet problema ne elektroninėje kubilo dalyje, o užsikimšusiame filtre ar nepakankamoje vandens kokybėje. Tokiu atveju turite pakeisti filtrą/kasetę arba apdoroti vandenį baseino chemikalais, kad chloras ir/arba jame esantys elementai pasiektų reikiamą lygį.

Daugiau informacijos apie tinkamą vandens priežiūrą:

Kubilo Pure Spa bendroji priežiūra